Medewerker frontofficeCobi van Leeuwen

Cobi van Leeuwen

Waarmee mag ik jόu helpen?”

Als ik mezelf beschrijf in een paar woorden dan ben ik

  • enthousiast
  • betrokken
  • een samenwerker

Wat maakt mijn werk zo leuk?

Het spreekt bijna voor zich, maar als medewerker frontoffice aan de telefoon vind ik het heel leuk om zoveel persoonlijk contacten te hebben op een dag. Het menselijke aspect binnen mijn werk vind ik dan ook heel belangrijk. Het is werkelijk nooit saai; geen dag is hetzelfde. Ik krijg collega's, klanten, samenwerkingspartners maar ook medewerkers van gemeenten aan de lijn. Er is voor niet één telefoontje een standaard antwoord te bedenken.
Daarnaast zijn we bezig met het herinrichten van het team van de Frontoffice. We krijgen een andere rol in het optimaliseren van de bereikbaarheiden dat vind ik een hele leuke ontwikkeling.

Wat is wel eens moeilijk aan mijn werk?

Mijn collega's zijn uiteraard altijd heel druk. Het is soms wel eens lastig als een klant belt en ik kan mijn telefoontje niet kwijt aan de betreffende collega omdat deze in gesprek is met een andere klant. Ik zou graag iedereen zo snel mogelijk willen helpen. Wat niet perse lastig is, maar wel een uitdaging, is de vraag van een klant goed te begrijpen zodat ik mevrouw of meneer zo snel mogelijk naar de juiste persoon kan doorverbinden.

Inspiraties

Klanten waarmee ik contact heb en waarbij ik ervaar dat ze willen werken aan een oplossing voor zichzelf of een ander. Het leven is niet altijd fijn, maar mensen die de stap durven nemen om hulp te vragen om samen aan de slag te gaan werkt voor mij zeer inspirerend.

Mijn talent

Ik heb een positieve kijk op het leven en ik probeer anderen altijd te motiveren. Daarnaast ben ik heel goed in organiseren; de dingen op rolletjes te laten lopen.