Effectievere hulpverlening door I-Kracht

Klanten en hulpverleners in welzijn en zorg hebben steeds meer behoefte aan digitaal contact. Door online en offline hulpverlening gecombineerd (blended) aan te bieden, kan de hulpverlening beter, klantvriendelijker en doelmatiger zijn. Om de ontwikkeling van digitale applicaties die daarvoor nodig zijn te versnellen en het gebruik ervan te verbeteren, hebben we met een aantal maatschappelijke organisaties de krachten gebundeld in een nieuwe coöperatie: I-Kracht.

Logo-IKRACHT-PMS-groot

 

 

 

 

Vanuit I-Kracht werken organisaties samen aan duurzame ontwikkeling en implementatie van digitale dienstverlening. Daarnaast leidt I-Kracht professionals op om die dienstverlening op een goede manier in te zetten. Wij zijn ervan overtuigd dat we gezamenlijk meer mogelijk maken. Samen hebben we meer slagkracht, een grotere investeringsruimte en een hogere ontwikkelsnelheid. Hiermee kunnen we meer kwaliteit bereiken voor klanten en hen stimuleren om de eigen kracht te benutten en de regie over hun eigen leven te behouden. Kijk voor meer informatie over de dienstverlening van I-Kracht en de samenwerkingspartners op: www.ikracht.nl